17 Haziran 2016 Cuma

Bennur Karaburun milletvekili seçildi


7 Haziran 2015 seçimlerinde Türkiye'nin yağmurda çekilen fotoğrafla tanıdığı Bennur Karaburun, AK Parti'den Bursa milletvekili seçildi. Bu sayede Meclis'teki engelli milletvekili sayısı 3'e yükselmiş oldu.


Bennur Karaburun kimdir?
Yaşı:1973 doğumlu 42 yaşında
Eğitim: Uludağ Üniversitesi tekstil mühendisliği bölümünü bitirdi.
Mesleği: Bir tekstil firmasında imalat müdürü. aynı zamanda yüzücü ve yüzme konusunda rekortmen.
Engelinin hikayesi: 1996 yılında henüz 23 yaşında iken geçirdiği trafik kazası sonucu 5,5 ay yoğun bakımda kalıp felç oldu. Kök hücre tedavisiyle yaşama tutundu.

Yaşamını tekerlekli sandalyede sürdüren
Bennur Karaburun
Bennur Karaburun'un engellilerle ilgili yapmak istediklerinden bazıları:

“Ben sadece engelli insanların engelini kaldırmak değil, engelsiz insanların da engelini kaldırmak istiyorum” dedi.

“Ben de sivil toplum kuruluşları engelli dernekleri onların yanında olacağım. Onlarla ilgili herhangi bir sıkıntıyı meclise taşımak için gönüllü olarak buradayım. Allah’ın izniyle bunu en iyi şekilde başaracağımı inanıyorum. Ben sadece engel insanların engeli kaldırmak değil engelsiz insanların da engelini kaldırmak istiyorum”

 www.engellilerdunyasi.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder